في حياتي عمرك ما ارضى اخونك



فى حياتي عمرك ما ارضي اخونك

اليوم موضوع رائع و جميل في حياتي عمرك ما رضي اخونك و يدل على صدق العلاقه

صور في حياتي عمرك ما ارضى اخونك

تخونين و تبين رضى

 

واحد يرضي تخونينه

نا لا جيت خونك مع حبيبة ثانية ترضين

من و ل ما رجعت من السفر ما شفت لك بينه

ونا اللى كنت حسبك قبل دوس ارض المطار تجين

تكونين نت و ل شخص عيني تحتضن عينه

وكنت تخيلك من زود فرحة رجعتى تبكين

وشوف بدمعتك حكيك و عرف قبل تحكينه

وجيبحلى من اللى بتحكينة و تركك تحكين

تقولين: الوطن نور و قول: بنور مضوينه

تقولى لي: غديتحلى و قول: عيونك الحلوين

كلام نام بشفاهك،

 

و خفتى لا تصحينه

ذخرتية لغرام اللى ينام و يتركك تصحين

تغانمتى غيابي،

 

لين رجحتى موازينه

تعلم من يدك لمس الكفوف و علمك تجفين

وليتك لاقية به شي فينى ما تلاقينه

 

 

 

 

صور في حياتي عمرك ما ارضى اخونك

 

 

 

 

 

 

 

مهو بغرور لكن خابرك ما لك مل تلقين

تغافلك بغلا و الا الحلا مهو بمن زينه!!

تزينة الصور بس الصحيح ابن الحلال زوين

ونا ما نى بناقص عنه يوم نك تبدينه

نصيبى هو نصيبى لو يسددها من الصوبين

قنوع بمظهري و السم ما يذبح ثعابينه

على قول المثل مانى حلو لكنى ما نى شين)

ذا هداك الزهر مرة فنا هديتك بساتينه

وذا لهاك بفرح ليلة فنا تهت لبكاك سنين

وذا استضعفتك ملاكة و شتتك ملايينه

نا حتى فتات الخبزة قسمها معك نصين

طموحي،

 

بس جى و ظفر ب شي تستحقينه

تدينته،

 

تسلفته،

 

سرقته،

 

مو مهم منين؟

 

 

images/5/b3da4f450709018cf726c5ac53c9f02b.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Related Posts

  • صور كل عمرك اعياد

    كل عمرك اعياد من  مننا لا يحب العيد ؟ من مننا لا يشعر بسعاده وقت…

  • صور ازاى ارضى زوجى

    ازاى ارضى زوجى طرق رائعه لارضاء لزوج فرضي الزوج من رضي الله فاحرصي داسما علي…

  • صور مقال العلم في حياتي

    مقال العلم فى حياتى مقاله باروع الكلمات ومراحل العلم على مختلف مراحل العمر العلم في…

  • صور عايزه اعرف اسم شريك حياتي

    لو عاوز تعرف اسم زوجتك فى المستقبل....او عاوزه تعرفى اسم زوجك فى المستقبل بصوا بقي…

  • صور اجمل امراة في العالم

    اجمل امراه في العالم   اجمل صوره لاجمل امراءه بالعالم الجميله ماهلا غا جابري الايرانيه…

  • صور اشرس كلاب العالم بالترتيب

    اشرس كلاب العالم بالترتيب ماهو ترتيب الكلب الاشرس بالعالم كله   Great Danes St.Bernards Chow…

  • صور اجمل ولد في العالم

    اجمل ولد في العالم صور لاجمل الاطفال في العالم فما احلاها تلك الكائنات الصغيره ,…

  • صور التخلص من الاسهال

    يعد الاسهال احد الاعراض لامراض عديده بسبب تناول عقاقير ذات مفعول قوى او نتيجه تناول…

498 views

في حياتي عمرك ما ارضى اخونك